Dua Lipa: Πάνω από 5 εκατ. θεατές παρακολούθησαν την συναυλία της
Το «Studio 2054» της Dua Lipa σημείωσε ρεκόρ θέασης για online μουσική συναυλία.
Σε πρωτοφανή επίπεδα κινήθηκε η επιτυχία της εντυπωσιακής εικονικής συναυλίας «Studio 2054» της Dua Lipa.
Το θεαματικό show της Βρετανίδας τραγουδίστριας πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 27 Νοεμβρίου και σημείωσε ρεκόρ online θέασης προσελκύοντας περισσότερους από 5 εκατομμύρια θεατές από όλο τον κόσμο.
Τα εισιτήρια για την εικονική συναυλία πωλούνταν στην τιμή των 10 δολαρίων (8,5 ευρώ).
Η Dua Lipa τραγούδησε κατά τη διάρκεια του «Studio 2054» τραγούδια από το υποψήφιο για Grammy άλμπουμ της «Future Nostalgia», ενώ στη βραδιά συμμετείχαν ακόμα συναρπαστικά ονόματα από guest stars, όπως ο Elton John, η Kylie Minogue, η Miley Cyrus και άλλοι.
Λόγω της υψηλής ζήτησης, το «Studio 2054» θα παραμείνει διαθέσιμο προς on demand streaming μέσω του Live-Now.com μέχρι την Κυριακή 6 Δεκεμβρίου στις 23:59, με την τιμή των εισιτηρίων να παραμένει στα ίδια επίπεδα.
«Υπολογίζουμε πάνω από 5 εκατομμύρια θεατές βασισμένοι στο γεγονός κάθε stream παρακολουθούν πάνω από ένα άτομα, αλλά ο πραγματικός αριθμός μπορεί να είναι πιο κοντά στα 8 ή 9 εκατομμύρια», δήλωσε ο Ben Mawson, από την εταιρεία management TaP Music της Dua Lipa.
«Πιστεύω ότι πολλές οικογένειες παρακολούθησαν μαζί. Ήταν ένα τεράστιο εγχείρημα, αλλά είμαι τόσο υπερήφανος που για άλλη μια φορά η Dua έδειξε ότι είναι μία από τους μεγαλύτερους pop stars στον κόσμο», πρόσθεσε.
Σύμφωνα με τον διευθυντή του LIVENow, Marc Watson, η εικονική συναυλία της Dua Lipa είναι ένδειξη του τρόπου με τον οποίο η μουσική βιομηχανία θα συνεχίσει να λειτουργεί μετά την πανδημία.
«Το “Studio 2054” δείχνει ότι οι καλλιτέχνες μπορούν να δημιουργήσουν μοναδικές ζωντανές εκδηλώσεις, σχεδιασμένες να τις βιώσεις από το σπίτι, που ευχαριστούν τους θαυμαστές τους και προσελκύουν σημαντικούς χορηγούς», ανέφερε σε δήλωσή του.
«Αυτό δεν είναι εύκολο, αλλά έχουμε αποδείξει ότι εάν έχεις το κατάλληλο δημιουργικό φορμάτ και το μάρκετινγκ, υπάρχει σημαντική και αυξανόμενη ζήτηση από τους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο για livestream εκδηλώσεις μουσικής», επισήμανε.